Kaip sustiprinti kūną?

Karantino laikotarpiu, daugelis prarado galimybę reguliariai sportuoti ir lankytis sporto klubuose. Dėl to, dauguma skundžiasi ne tik prarastomis formomis, bet ir pablogėjusia fizine bei emocine sveikata. Nuo to priklauso ne tik mūsų savijauta, bet ir imuninė Sistema, atsakinga už mūsų atsparumą virusams ir ligoms. Tad kaip sustiprinti savo kūną ir pagerinti fizinę formą daug kam aktualu. Štai keletas patarimų, kurie galbūt jums pravers ir padės jaustis žymiai geriau.

Pirmas patarimas – kūno stiprinimas, turimų priemonių pagalba. Interneto platybėse gausu įvairių įrašų, kuriose yra pačių įvairiausių sporto programų, nuo pradedančiojo iki pažengusiojo. Tad jei neturite tam tinkamų priemonių, galite naudoti tai ką turite po ranka. Pavyzdžiui, pripylę į plastikinius butelius vandens, turėsite norimo svorio svarelius (hantelius). Taip pat tiks pledas, susuktas į volą, puikiai gali atstoti atramą, kėdė su atlošu – puikiai pasitarnaus kaip pakyla. Tad namų sąlygomis galima susikurti visą reikalingą sportui aplinką, kur galėsite treniruotis.

Antras patarimas – stebėkite savo mitybą ir laikykitės subalansuoto maisto principų, kuomet daugiausia jūsų lėkštėje turi būti šviežių daržovių ir baltymų, mažiausia turėtų būti angliavandenių, kuriuos reiktų valgyti pirmoje dienos pusėje. Taip pat nepamirškite gerti pakankamai vandens ir valgyti su 3-4 valandų intervalais, kai paskutinis valdymas būtų ne vėliau nei 4-6 valandos iki to laiko, kuomet jūs einate miegoti.

Trečias patarimas – rūpinkitės savo emocine sveikata. Ne veltui yra sakoma „sveikame kūne – sveika siela“, galimas ir atvirkštinis šio posakio variantas. Tad svarbu, neignoruoti savo jausmų, leisti sau būti visokiems ir besąlygiškai priimti ne tik kai esame lydimi sėkmės. Tam be galo svarbu, atrasti darbo it poilsio balansu bei džiaugtis ne tik rezultatais, bet ir procesu.

Naujausi įrašai

Panašios naujienos